MMC RTV Slovenija pod Urbanijevim vodstvom ni imel druge največje obiskanosti

Avtor: Martin Justin

 

TRDITEV

»Pod mojim vodstvom je MMC beležil drugo največjo obiskanost.«


OCENA



 

Uroš Urbanija je bil odgovorni urednik multimedijskega centra RTV Slovenija med letoma 2009 in 2011. Foto: Nace Hočevar/STA

Vršilec dolžnosti direktorja Televizije Slovenija Uroš Urbanija je 8. junija na seji sveta RTV Slovenija trdil, da je multimedijski center (MMC) RTV Slovenija pod njegovim vodstvom »beležil drugo največjo obiskanost«.

Ni jasno, ali se je Urbanijeva izjava nanašala na obiskanost glede na druga slovenska spletna mesta ali na obiskanost portala MMC RTV Slovenija, zato smo preverili obe interpretaciji. 

Urbanija je bil odgovorni urednik MMC RTV Slovenija od leta 2009 do leta 2011. Po podatkih iz letnih poročil javnega zavoda so v tem obdobju v okviru MMC delovali teletekst, spletno mesto rtvslo.si in portal za mobilni dostop do spletnega mesta. 

V treh letih, ko je bil Urbanija odgovorni urednik MMC RTV Slovenija, je spletno mesto največjo obiskanost doseglo leta 2011, ko je imelo povprečno 452.318 edinstvenih obiskovalcev in skoraj 43,1 milijona prikazov strani na mesec. 

Spletno mesto rtvslo.si je večjo obiskanost doseglo v vseh letih po letu 2011. Največje število edinstvenih obiskovalcev je imelo leta 2021, in sicer povprečno 685.352 na mesec, največ prikazov strani pa leta 2022, takrat je bilo mesečno povprečje 94,3 milijona prikazov strani.

Podatke o obiskanosti spletnih mest RTV Slovenija zbira prek programa slovenske oglaševalske zbornice za merjenje obiskanosti spletni strani (MOSS). 

 
 

Od aprila 2009 do decembra 2011 je bilo spletno mesto rtvslo.si po podatkih iz letnih poročil RTVS tretje najbolj obiskano med novičarskimi spletnimi mesti. Večje število obiskovalcev ter ogledov strani sta v tem obdobju dosegli spletni mesti 24ur.si in siol.net. Letna poročila za pretekla leta ne vsebujejo podatkov o obiskanosti v prvih treh mesecih leta 2009.

Službo za komuniciranje RTV Slovenija smo seznanili z ugotovitvami Razkrinkavanja.si. Njihov odgovor bomo objavili, ko ga prejmemo.

 

SKLEP

Vršilec dolžnosti direktorja Televizije Slovenija Uroš Urbanija je 8. junija trdil, da je multimedijski center (MMC) RTV Slovenija pod njegovim vodstvom »beležil drugo največjo obiskanost«. Urbanija je bil odgovorni urednik MMC od leta 2009 do leta 2011.

Ni jasno, ali se je Urbanijeva izjava nanašala na obiskanost glede na druga slovenska spletna mesta ali na obiskanost portala MMC RTV Slovenija, zato smo preverili obe interpretaciji.

V treh letih Urbanijevega urednikovanja je spletno mesto rtvslo.si največjo obiskanost doseglo leta 2011, in sicer 452.318 edinstvenih obiskovalcev in skoraj 43,1 milijona prikazov strani na mesec. Večjo obiskanost je imelo v vseh letih po letu 2011.

Od aprila 2009 do decembra 2011 je bilo spletno mesto rtvslo.si tretje najbolj obiskano med novičarskimi spletnimi mesti. 

Trditev, da je imel MMC RTV Slovenija pod Urbanijevim vodstvom drugo največjo obiskanost, ne drži.

 

Ne drži
Objava, o kateri smo na podlagi neodvisne preverbe dejstev ugotovili, da ni resnična. Oznako uporabljamo za trditve, pri katerih ni mogoče zanesljivo dokazati, da je avtor napačne informacije širil načrtno, je pa očitno, da ni šlo za nenamerno napako.

Vsi tipi razkrinkanih informacij



Vsebina je del projekta, ki ga sofinancira EMIF.

Za vse vsebine projekta so odgovorni avtorji ter tako ne odražajo nujno stališča EMIF in partnerjev, fundacije Calouste Gulbenkian in Evropskega univerzitetnega inštituta.